Mężczyźni - 80%
Kobiety - 20%
Według danych Youtube Analitics większość moich widzów to mężczyźni (80%), jednakże kobiet (20%) nie jest wcale mało.
Wiek

13-17 lat

18-24 lat

25-34 lat

35-44 lat

45-54 lat

55+ lat
Według danych Youtube Analitics ponad 33% moich widzów ma od 18 do 24 lat. Jest to najwierniejsze grono oglądające moje filmy!
Są to oczywiście tylko proponowane formy współpracy, razem możemy wymyślić coś innego, a nawet lepszego.
Odcinek sponsorowany
Najbardziej powszechny rodzaj reklamy na kanale, mogę idealnie dopasować temat odcinka do lokowanego produktu co gwarantuje zainteresowanie. Lokowany produkt może również zostać użyty do zorganizowania konkursu dla widzów.
Wyjazd/event sponsorowany
Jeśli organizujesz jakiś event i potrzebujesz promocji, śmiało możesz się do mnie zgłosić. Relacja i zapowiedź tego wydarzenia w moich mediachspołecznościowych zapewni mu fantastyczny rozgłos. (Facebook, Instagram, YouTube). Na koniec na moim kanale pojawi się film podsumowujący całe wydarzenie.
Youtube
Odcinek sponsorowany - Piosenka Neymar - Magik z Brazylii
Klient: Wydawnictwo SQN
Liczba wyświetleń: 682 000
Oceny Pozytywne: 99%
Liczba komentarzy: 820
Odcinek sponsorowany, powiązany z tematyką filmu. Przed piosenką o Neymarze pojawia się wstawka na początku filmu. Pokazała ona nową książkę – NEYMAR, MAGIK Z BRAZYLII. Dodatkowo w opisie dodałem link do zakupu biografii.
1 GOL = KORKI ZA 900 ZŁ! PŁACHTA NAGRÓD! Widzowie wygrywają buty piłkarskie! - Odc. 3 | QESEK
Klient: Puma
Liczba wyświetleń: 83 500
Oceny Pozytywne: 99%
Liczba komentarzy: 2 559
Odcinek sponsorowany, powiązany z tematyką mojego kanału w którym w filmie angażuję swoich widzów. Oni poprzez celne strzelanie mogą wygrać meczowe buty piłkarskie PUMA FUTURE lub PUMA ULTRA. Dodatkowo dla widzów czekają też gadżety piłkarskie od Pumy.
Odcinek dedykowany - GRIEZMANN vs QESEK! Gra w króla strzelców!
Klient: PUMA
Liczba wyświetleń: 120 000
Oceny Pozytywne: 98%
Liczba komentarzy: 320
Odcinek dedykowany i powiązany z tematyką mojego kanału. Puma i Griezmann rzucili mi wyzwanie, które polega na tym, że w filmie muszę strzelić więcej goli niż Francuz. Odcinek zawierał lokowanie nowej kolekcji butów piłkarskich Puma ANTHEM PACK. W nim pokazaliśmy oba modele: Puma Future i Puma ONE. Dodatkowo zorganizowaliśmy konkurs dla widzów, gdzie jedna osoba może wygrać Puma Future. Konkurs pojawił się na Instagramie.
Wyjazd sponsorowany - Odwiedzam STADIONY EUROPY - Mecz Manchester United
Klient: Jedź na mecz
Liczba wyświetleń: 29 200
Oceny Pozytywne: 99%
Liczba komentarzy: 579
Wyjazd sponsorowany, powiązany z tematyką mojego kanału. Stworzyłem dedykowany filmu z podróży na mecz do Manchesteru. Pokazałem ofertę firmy Jedź na mecz. Podczas filmu kilka razy pojawiło się logo sponsora, a także w opisie umieściłem link do strony internetowej klienta.

Odcinek dedykowany - Czy zagram jak Dżeko? Rekonstrukcja goli Ligi Mistrzów! #SantanderPOTW
Klient: Santander Consumer Bank
Liczba wyświetleń: 18 000
Oceny Pozytywne: 99%
Liczba komentarzy: 100
Odcinek dedykowany, powiązany z tematyką mojego kanału. Miałem za zadanie odwzorować najlepsze zagrania gracza tygodnia Ligi Mistrzów. Dodatkowo w filmie pojawiło się logo sponsora. Podczas filmu zachęciłem moich widzów do głosowania na kolejnego piłkarza.
Odcinek sponsorowany - 1 GOL = 500 ZŁ! PŁACHTA NAGRÓD! Widzowie zarabiają! - Odc.2
Klient: Zgoda FC
Liczba wyświetleń: 971 500
Oceny Pozytywne: 99%
Liczba komentarzy: 8 460
Odcinek sponsorowany, powiązany z tematyką mojego kanału w którym w filmie angażuję swoich widzów. Oni poprzez celne strzelanie mogą wygrać koszulkę z autografem Roberta Lewandowskiego, 500 zł, 100 zł i 50 zł. Te kwoty to są karty podarunkowe do sklepu piłkarskiego Zgoda FC.

Zdjęcie sponsorowane
Klient: Lay’s Polska
Wyświetlenia: 21 500
Oceny Pozytywne: 2 276
Liczba komentarzy: 34
Zdjęcie sponsorowane, zachęcające kibiców piłki nożnej do oglądania meczów Ligi Mistrzów razem z Lay’s.